2008. július 31., csütörtök

Pár napja valami vírus kinyírta a gépemet, kétpercenként újraindult, óra helyett virusalert szó volt a sarokban, és azonnal letörölt minden vírusirtót a kis nyomorult, na gondoltam halál halál, netfüggőknek nem jó játék ám ez, próbáltam szerelni vele valamit, de lányos zavaromban gyakorlatilag letöröltem az egész meghajtót és újratelepítettem egy csupasz és ronda windowst amiben még csak azt se találtam hogy hol lehet vezetéknélküli kapcsolatot beállítani, milyen jó is ilyenkor hogy tele a család felkészült informatikusokkal, telefonos segítséget kértem apámtól aki persze rendes ember és csinált mentést a működő rendszerről, visszatöltöttem, és élek megen, bár pont összeomlás előtt csináltam meg különösen pöpecre a google toolbarban a gyakrankellő oldalak linkjeit, forrásba belepiszkálva nyúltam ikont egyiktől másikhoz meg tudomisén, most meg csinálhatom újra, majd ha meglesz el ne felejtsek változásokat menteni előzőhöz képest, akkor legalább ezzel nem kell szívni legközelebb.

Nincsenek megjegyzések:

 

Free Blog Counter