2008. július 31., csütörtök

Hétvégén barátkoztam, magyar leányok, aranyosak, egyik még egészen közel is lakik, nem félóra buszútra, le is szerveztem hogy nincs más megoldás el kell mennünk jógázni mert egészen biztos hogy csak ott lehet helyiekkel barátkozni, bár tuti hogy mindig lesz jobb ötletem, lusta vagyok én ahhoz, meg egyensúlyérzékem sincs, milyen kínos lenne ahogy mutogatnak rám hogy a bevándorló már megint pofárazuhant a repülőtengerimalac-állás közben és ismét tíz perc szünet amíg feltörli a vérét a matracról. Amúgy meg alig pár hónap után eszembejutott hogy ha van bankszámlám akkor akár oda is lehet utalni a fizetésem, akkor Liznek se kell annyit bankbajárni, és én sem érzem úgy hogy legkésőbb csütörtök este seggire kell vernem a maradék hetipénznek, remél remél, bár a spórolási terveim rendszerint az első könyvesboltnál/kocsmánál megszűnnek létezni. Ellenbenhogy. Ha mégis sikerülne, akkor faszán lehet befizetni vele online egyetemi órákra, vannak aranyosak, ilyen heti verzióban is esti órák, meg egy-egy hétvégi tanfolyamszerű, és ha belegondolunk ez kevésbé életidegen mint amikor a bal lábamat a jobb kezemmel szorongatva dőlés közben próbálnék cimborálni, hátha.

Nincsenek megjegyzések:

 

Free Blog Counter