2008. július 31., csütörtök

Tök zavarbaejtő amúgy, találtam egy cimborát a nyelvsuliban, ugyanazokat a filmeket kedveli mint én (jesszusom, látta a Ghost worldöt!! imádja! rajongja steve buscemit! jarmusch filmeket néz, Lost in translationt, Hunter S. rajongó, imádja az Ed Woodot, csináltam is gyorsan országimázst hogy mienk a lugosi meg a stranger than paradise nagymamája, és rögtön vágta meg idézett a nagymamától mikor mindenkit szétver kártyában, hihetetlen szóval), teljesen beteg történetei vannak, iszik, dohányzik, szóval kellemes társaság, és hozzá 16 éves a norvég leány. Na most vagy én vagyok gyermeteg vagy ő mutáns, de teljesen mókás inni vele, mondjuk szegény nem is tud máshogy, mert illegális beszereznie ilyesmiket és rá van szorulva az igazolványomra.

Nincsenek megjegyzések:

 

Free Blog Counter