2008. július 25., péntek

Amúgy most tiszta fesztivál van, tegnap volt az utolsó sulinap, ma előszülinapi parti, holnap családi szülinapozás (Art öt éves ugye) meg sábbát is, akkor az már négy nap, ráadásul a holnapira be lett ígérve egy egésznapos mulatás, ami, tekintve hogy Tamás egy hét múlva lép egy hónapra messze dolgozni, valószínűleg lesz is, én ezt úgy értelmeztem hogy délelőtt kezdek el inni és folytatom estig. Adom fel az elveimet, szinte már a nyomorult vaníliaízű spanyol borral is megbarátkoztam amiből Tamás kóstolás nélkül hozott rekesznyit, pedig utáltam először. Amúgymeg úgy érzem magam mintha most lenne a nemlétezett bulisvagány áltis időszakom, az előbb tértem vissza a szobába miután kisurrantam elszívni egy cigit a bokor mögött, még jó hogy tuját nem kell dörzsölnöm a szagellenőrzés miatt. Mondjuk nemhiszem különösebben érdekelné őket, de adatlapra mégiscsak azt írtam hogy nemdohányzó, meg lebegtetek még egy visszatéréslehetőséget, addig szerintem bármit elnéznek, kapok szabadság első szóra meg elnézően mosolyognak mikor részegen a gyerekeiken röhögök, na nem mintha ők nem. És nem úgy, hanem egyszerűen hihetetlen viccesek tudnak lenni a két- és ötéves srácok.

2 megjegyzés:

Mycream írta...

Idefigyelj te ismeretlen ismerős,
ha legközelebb Londonba támad kedved látogatni, akkor üzenj és beveszünk a csapatba!
bátran írsz! és sokat
Közös nevező: Jónitomi

mondhatatlan írta...

nézz iwiw :)

 

Free Blog Counter