2008. július 24., csütörtök

Na ezért nem lettem tizenéves lányok bébiszittere bazmeg, két csitri van itt vendégségben hogy Art öt éves lesz holnap, ma előszülinap van családbarátcsaládokkal, a tízévesleányok fennhangon unatkoznak és folyamatost engem zaklatnak, ha három méternél távolabb megyek visítanak, követnek, szobámba betörnek, öklömnyi gyurmát dobnak a pofámba, kieszik a szekrényemből a karamellás cukrot amit utálok de megvesztegetési célokra van ott, egy ideig kakapómódra megpróbáltam magam halottnak tettetni de ezeknek a hullagyalázás smafu, aztán végső elkeseredésemben elkezdtem őket fejjel lefelé lengetni, ez a kulcs a gyerekekhez, működött is, csak könyörögtek hogy még pedig már tőből akart kiszakadni a kezem. Hogy én milyen kurvára bölcs vagyok amiért beleírtam az adatlapba hogy apró és fiú típusú csemetét vállalok csak, hihetetlen.

Nincsenek megjegyzések:

 

Free Blog Counter