2008. április 1., kedd

Múlthét kb az hogy egyrészt beteg voltam mert folyvást le akart szakadni az agyam eleje, fájt minden paracetamolra fittyethányva, most már legalább arra hallgat szerencsére, azzal elvagyok simán, másrészt meg hogy némi órák alatt tán egyoldalúan összebasztam egy tanárral, véletlenül fel is jelentettem a végén (a hölgy nemnormális, a német diákokkal úgy próbált barátkozni hogy nevetve felemlegette hogy jaj, náluk nem nézik jó szemmel ha valaki úgy mutat valamire mintha a mozdulat fasisztakarlendítés lenne - prezentált is egyet gyors - vagy ha valaki horogkeresztet rajzol, amit ő mindig összekever hogy melyik irányba is néznek a horgok, és legott fel is rótt a táblára horogkeresztet meg tükörképet hogy lássuk mit kever, német ifjak meg erősen kondicionálva vannak ez ellen, hörögtek hogy nemkéne, néni meg nevetgélt vígan. Amúgy az órája meg retek, borzalom, unalmas, nem tanulunk semmitse és mindenki csak várja hogy leteljen az idő, nem lettem rajongója no. Aztán mikor pénteken befizettem ehetire, akkor megérdeklődtem hogy ugyan ki mikor tartja az órákat, majd túl gyorsan vágtam rá hogy saajnos amikor a nő van én épp elfoglalt leszek és túlságosan értette a szervezősrác, pedig tényleg nem bajkeverési szándékaim voltak akkor. szimpla önvédelem. mint az, hogy amikor ma a beharangozottakkal ellentétben megint ezt a nőt láttam befordulni a terembe elmentem hogy erre nincsen nekem szükségem, még szerencse hogy mindig elkések, le tudom csekkolni ki tanít épp.

Nincsenek megjegyzések:

 

Free Blog Counter