2008. április 1., kedd

Art pénteken először közölte velem hogy Kata I love you very much, illetve először használt olyan magyar szót amit nem az apjától tanult. hanem tőlem. na most jön a kínosabbik része, szóval hát ez úgy hangzott, hogy mikor összekevert tejet meg áfonyalét, akkor úgy akarta Lizzel megitatni, hogy mondta neki hogy You know, it's very fincsi. Tamás meg nézett, hogy komolyan azt mondta-e hogy fincsi és hogy ilyent ő nem mond, Liz is gyorsan tagadott és lebuktam, először nem akartam beismerni, de aztán rájöttem hogy mikor főzök nekik valamit és megkóstolják akkor szoktam a gyermekektől kérdezni hogy fincsi? szóval tényleg én voltam, lányos zavaromban gyorsan bocsánatot is kértem hogy magyarosként ilyeneket tanítok, de Tamás épp lelkendezett hogy mennyire jó hogy eltanult egy szót tőlem. Hátőő. ja.

Nincsenek megjegyzések:

 

Free Blog Counter