2008. március 1., szombat

jan28
Mivel lusta/gonosz vagyok illetvehogymert megnéztem hogy travelblog nemtetszik azért egyelőre ezmarad. képek frissülnek folyamatost, ami azt illeti fel lehet iratkozni képfrissülésre ha picasadologban azt klikkeled hogy én egy kedvenc vagyok és akkor ír mailt hogyha van új, de mivel ez hülyénhangzik akár azt is lehet hogy néha ránéz akit érdekel hogy miképpen brekegek másfélévesnek/merre jártam mikor nem hagytam otthon a fotóápárátot. közben szintentartom az emberi szavakat is valamennyire, mert némileg kínos lenne társaságban kizárólag állathangokkal csevegni mint most a napom felében :) Arturt ma sikerült kicsit lekenyereznem, mert vittem pom-pommesét és abban van gombócartúr, azt kedvelte hogy úgy hívják mint őt, és egyhuzamban akár fél oldalakat is el tudtunk olvasni belőle (Leó egyik játéka hogy kimegy az ajtón majd mikor már nagyon keressük beront - esetleg a lendülettől pofárazuhan, akkor némi vigasztalás után, de - sztárként ünnepelteti magát, hurrázás éljenzés esetleg tapsvihar erősen elvárt, kicsit ugrál majd Do! felkiáltással újra kimegy - na ilyen belépésekkor üdvrivalgani kellett, néha felkaparni földről, meg tisztábatenni de a mesével félóra alatt végeztünk is :))
Más és nemgyerek, egyik kislány (Isabel, chilei) hétvégén hazamegy, ezen a héten már nem is jön angolórákra (mint kiderült a végén kapunk egy papírt hogy oxfordban elvégeztük a nyelvkurzust, lehet lobogtatni, ami meg mókás hogy egy ilyen délutáni beszélgetősóra után is ugyanzt adják mint aki egy félévet bejárt) és pénteken búcsúznivágyott aztán mondta hogy kávét esetleg valaki nem inna-e, mindenki kimentette magát úgyhogy maradtam én majd hamár akkor bepróbáltam hogy az a kávé nem lehetne-e inkább sör, nyomatékosítani nem a legszerencsésebb módon sikerült persze, mert elkezdtem azon viccelődni hogy nyomorult kitaszított vagyok és nincs kivel innom, valójában lehet hogy ezt inkább új jövevénynek hívnák bár kitudja. Na mindegyis, sikerült hatni rá úgyhogy aznap este végignéztünk egynehány pubot, aztán szombaton is, meg hát vasárnap is, közbeközbe bementünk college-udvarokba úgyhogy van egy csomó fotó arról hogy fű (meg virág, kacsa, mókus, ház, utca, sírkő, merthogy ezek temetkeztek ahova csak értek, Oxford meg lázasan reciklál - öt kuka van az udvarban, csak mi lakunk a házban - úgyhogy a sírkövet nem ledózerolják hanem vagy hagyják ahol van, vagy építenek belőle lépcsőt mondjuk). Azonkívül összefutottunk ismerőseivel, spanyolkislánnyal, japánkislánnyal (a japánok még durvábbak mint a használtbugyiautomatákból sejteni lehet, másik japán hölgy mesélte hogy cimborájalány nővérke volt kórházban, és teljesen bevett dolog hogy ha sokáig nem tudja használni a kezét a páciensfiatalember, akkor evés-mosdáson kívül másmilyen segítséget is kér, hölgy meg vidáman betudta munkájáhoztartozónak). Szóval voltam ötven pubban, tudok navigálni belvárosban, van pótágyam, és valójában sokkal inkább innék cimborákkal, gyertekgyertek.

Nincsenek megjegyzések:

 

Free Blog Counter