2008. március 1., szombat

feb3
Na megpróbáltam beóvakodni az egyetemterületekre, merthogy ezek mindenhol kiteszik hogy akinek nincsen egyetemi azonosítókártyája az tapodtat se lépjen beljebb, na erre előadásközeledtével próbáltam rohadtul olyan arcot vágni mint aki tudja hová igyekszik és már sokszor járt ott hiszen egyetemiember, nemtudom mennyire sikerült, lehet rontott a fellépésen hogy határozott arccal bemasíroztam egy kollégiumba ami nem az volt mint amit kerestem majd határozott arccal, mint aki tudja miért van ott felalá rohangáltam előadástkeresve aztán nagyon határozott arccal kimenekültem, de utána máris megtaláltam a jó helyet ahol tömegbevegyülve bejutottam, és ráadásul arra amire akartam is, nohát. Mondjuk az ajtónál állt egy tucat őr, de lehet hogy csak beszélgetni vannak ott senkit nem állítottak meg hogy hováhováhékás, bár az is lehet hogy nem is tudják hogy ezt kell mondani, hülye angolok, angolhülyék, ugye. Tehhát. Hét elején betegedtem kicsit aztán nem mászkáltam, hogy gyógyulás, ami tán jót is tett mert most kellemesebb a világ, aztán elmentem ilyenekre hogy művészettörténet előadás, huszadikszázadmásodikfele, Wols meg Dubuffet képeket mutogatott egy bácsi, ez jó volt, értettem is viszonylag többet belőle meg voltak jó képek, illetve hamár ott (természettudományos múzeumban van) megnéztem egy csomó halott állatot, van egy saját dodójuk, meg tyrannosaurus rexük, bár nekem mindigis a Triceratops volt a kedvencem (van triceratopszuk is persze), az elefánt meg olyan ritkahülyén néz ki agyarak nélkül hogy csak, tiszta ufó, szerintem be kéne tiltani. majd befotózom, nagyon buta feje van úgy. Különben ide gyerekekkel is jönnek gyakran Liz meg Tamás, Artur megmondja minden csontvázról már hogy milyen állat volt, Leó meg megmondja hogy milyen hangja volt szerinte, okosak. Pici is szereti mert van simogatórész, lehet hullákat tapizni, meg köveket, ilyesmi, jó játék. Mindegyis. Volt aztán este egy folyóiratbemutató, az szimpatikus volt mert a világlegjobbkönyvesboltjában tartották, volt ingyenpia, a tulaj terelte be a népet és amikor vége lett ő engedett ki mindenkit, kérdezte hogy tetszett, meg kellemes hétvégét kívánt meg minden, általában itt nem utálják a vevőket, egészen mintha tudnák hogy az az aki vásárol tőlük, nagyonfura. Mindegyis. A lapot az egyik college csinálja, tanárok-diákok írnak benne, és most három tanár olvasta fel írását, de előtte szerkesztők mondtak bevezetőt, aranyosnak tűntek, végig elviccelődték és nem gondolják azt hogy ők valaholazért világközepe volnának - vö. Univ... - szóval ez szimpatikus volt, meg két férfitanár is (filozófus, teológus) (ja, a téma ma egyház/vallásosság ma), csakhogy jött egy néni, hatvanéves a szentem, teológus volt és nemrég ő rájött hogy mindigis el volt nyomva sőt el is van merthogy nő, illetve hogymiszerint minden monoteista vallás fasiszta mert férfiközpontú világban íródtak a szentszövegeik, például ő megszámolta és a példabeszédeknek 87%a férfiról szól. Én meg rájöttem hogy a genderstudies is mondjonle mert az nem járja hogy tudománynak hívjuk azt ami arról szól hogy nekik igazuk van (volt a közönségben is két hívő kislány, akkorákat bólogattak hogy csak és a végén szólásra emelkedtek, hogy Hát ez annnyira jó és annnnyira igaz és hát nagyon egyetértenek) (amúgy ha férfiak művelnének ekkora baromságokat akkor lehetne tarantinoval és férfiközpontúan a ponyvaregényből a Na azért ne kezdjük el egymás faszát szopni kifejezést is emlegetnitán) ja, meg ha támadja egy nő akkor annak problémái vannak magával, ha meg egy férfi mondana rá bármit akkor elkezdenek kiabálni hogy Elnyomnak, elnyomnak, látta hogy elnyomott? tiszta monthypython. Nyilván lehet belőle normális dolgokat kihozni és azt csinálják is, de ez azért nagyongyér. Nem lehetne azt kipróbálni hogy ne csak olyanok legyenek nagy feministák akik utálják hogy nők? párdon abbafejezem csak tényleg kéne szólni nekik hogy gondoljákmárát. Nomindegy.
Beszöktem még másikelőadásra is, francia forradalom előtti filozófiai valamik, amin rájöttem hogy tökre nem tudom a töris meg filozófiai angol szakszavakat, valamennyit azért dekódoltam belőle, meg a vége felé jobban értettem hogy mit mond a bácsi, mert a nagyonbrit angol azért durva, kell némi ráhangolódás, szerintem ők is csak előadásokra tartogatják ezt a fajta kiejtést.. Aztán megnéztem egy NemesNagyÁgnes felolvasóestet :), egy bácsi angolrafordított verseket tőle és az oxfordi magyar társaság meg meghívta őt jól, felolvasta, mesélt, nem volt rossz, a társaságtól viszont tartottam csöppet, van neten róluk kép, és valahogy úgy néztek ki mint akik elmennek kirándulni és szalonnasütés közben nótáznak, hiányzik nekik egy csillebérc innen, hát valamennyire olyanok is, a tagok nagy része hatvan körüli, és van egy ifjúsági szekció, öt emberből, főszervezőnéni rám is küldte őket, ha már odavetődtem csevegjenek velem, nemtudom mennyire fűlt a foguk hozzá, de beszéltem összevissza marhaságokat (van két matematikussrác, bepróbálkoztam scifivel), elnevetgéltek, de nemtom valójában mennyire élvezték hogy rájuk lettem sózva, meg kocsmázni sem jöttek utána, hiába emlegettem hogy tulajdonképpen nem volnék az ötlet ellensége, viszont beígérte a jogászkislány következőre hogy utána sörözés, kocsmázásért kapnak még egy esélyt, de ha sorversenyek lesznek meg activity akkor lehet inkább maradok szánalmas nyomonc kitaszított :))) Ja, elképzeléshez: most kezdték szervezni az éves kirándulást ami több hónappal ezután lesz, mégpedig amiatt, hogy legalább olyan jó legyen, mint a tavalyi, mikor együtt elmentek a Stonehengehez... :)
Tegnap meg elmentem könyvvásárra, és az egy dolog hogy helyszín az Istenhátamögött, baktattam egy órát oda, de olyan könyvek voltak hogy csak, persze évesfizetésből meg tudnék venni párat, de lehet azt másra költöm, megnéztem egy tizenhatodikszázadvégi nyomtatványt, ajánlással kezdődött a magyar királynak, alatta meg az ára hogy még félévig biztos nem lesz annyim hogy megvegyem, jóvolt, inkább nem nézegettem tovább visszatettem gyors.. jólvan, pár könyvet azért találtam :)
Jah, közlemény, találtam olyat hogy vodafone passport, ez jó dolog mert lehet vele nem nagyonnagyon drágán telefonálni, úgyhogy alkalomadtán majd zaklatok mindenkit, és ha valakit esetleg érdekelne, viszontzaklatásnak is nagyon örülök, bár du három előtt lehet hogy a csevegésbe hápogás, brekegés, éneklés, sírás vegyül gyerekek hangulatától függően. Akik amúgy továbbra is megtekinthetők néha gyarapodó városbanmászkálásképekkel együtt itt e: http://picasaweb.com/mondhatatlan és ezenbelül értelemszerűen az oxforddal kezdődő nevű albumok. Aki gondolja írjon/hívjon. Aki nem gondolja annak kitépem a szívét és megetetem a kóbor ebekkel. Persze nem fenyegetés, csak megemlítettem. :)

Kata the nanny

ja, aki válaszolt az általában írta hogy puszilja a gyerekeket, nos egy állatoskönyvnézés közben mondtam Leónak hogy "Jaj, el is felejtettem, mindenki puszil", mire az állatkák felé puszilt a levegőbe egy csomót, úgyhogy szerintem ő is titeket.

Nincsenek megjegyzések:

 

Free Blog Counter