2008. március 1., szombat

jan20
Szóval az úgy volt hogy mászkáltam környéken sokat és már nem tévedek el nagyon, voltam a Covered Marketban és ott ám sorban lógnap egymásmellett a fácánok hogy kedves vevő válogathassék, sőt pacal is van meg space invaders póló, remekhely. Nemkülönben az oxford kastély, amiben szintenként különböző kísértetek laknak, lent a pincében ami templom volt szerzetesek mászkálnak (mondjuk ha szellem lett belőle szerzetesként akkor azért valamit nagyon elronthatott), fent meg akasztott asszony sétál a börtönrészben, egész ügyes kis büntetőeszközeik voltak amúgy, na mondjuk itt nem dívik a szivecskésorrú szadomazo fémcucc a fejre mint Gyulán, ezek a fitneszben hittek. Taposógép fából, amúgy mintha teleshop, meg kerék, ami nem hajt semmit ámdeviszont nehéz, ilyeneket kellett működtetni napokon át amíg a fegyenc le nem fordult róla. Börtönön meg templomon kívül van még ott egy földvár, ami nagy zöld kupac, ám a gazok lezárták ezért sajnos nem tudtam árpádsávot tűzni a közepibe. Múzeumokat néztem még, Ashmolean ami kétpercnyire van és mostépp 1950 utáni kínai nyomatok, egyiptomi-görög-római mindenfélék meg reneszánsz sok képek vannak leginkább, többi rész le van zárva mert építik át, meg elmentem modern art of oxford nevűbe, amikor éppen volt ilyen körbekalauzolás, hátőő, voltak aranyos képek-szobrok, csak mostkiállítás az "lelkes helyi művészek" tematika, és két lelkes helyi művész vezetett körbe olyan szakmai titkokat osztva meg mint hogy "ezt a képet nagyon szeretem mert elgondolkodtat hogy vajon mi történt itt" meg hogy "ez nagyon jó, mert az a címe hogy ősz, és végülis ez egy parkolóház, és nem derül ki belőle hogy ősz van" nomindegyis. NI számot megszereztem bármihez kelljen is (adózáshoz amúgy) (asszem), egy olyan bácsi interjúvolt aki kevésbé tudott angolul mint én, de számot megküldték, nem szűrték ki hogy terrorista lennék. Nyelviskolában a tesztet megcsináltam, level5 vagyok ami nemtudom mit jelent, de ilyenből nincs délután rendes angolóra, csak ilyen beszélgetősre tudok menni, azt bepróbálom aztán maximum ha gány nem járok nagyon.. Elődásokat/kurzusokat néztem jókat, beszereztem naptárat hogy hátha tudok úgy csinálni mint a rendesemberek és beírtam egy csomó érdekeset amire megpróbálok belógni ha a gyerekek nem amortizáltak nagyon le előtte, mert az egy dolog hogy a másféléveseknek körbekörbe kell szaladgálnia állandóan hogy rendesen kialakuljon az egyensúlyérzékük, de a Leó nem szeret egyedül szaladgálni és tíz perc után már némileg szédülök, ő meg csak mondja hogy Do! (mégegyszer), meg sír a pöttöm érzelmizsaroló ha nem pörgök még újabb félóráig vele. Amúgy Oxfordról, gyerekekről, ilyesmikről tádádáá, vannak képek sőt videók, itte:
http://picasaweb.com/mondhatatlan a galériákból értelemszerűen ezekhez az "Oxford" illetve az "Oxford, család, lakás" feliratúakra kell tenyerelni. Utóbbiból a negyedik kép pl olyan videó, ahol Leó éppen kacsa. A videók alatt általában megállás nélkül pofázok, elnézést, ráadásul folyamatosan olyanokat mondok hogy Hűűű meg Húúúú meg Deügyees, majd próbálok a repülőn erősen koncentrálni a felnőttekkel beszélgetésre amikor megyek haza (nemtudommégmikor), amúgy kép-videó bővülni fog még, csak gyér itt net (bár már szobámból legalább), és lassan lehet feltuszkolni őket. Leó megtanult egyik pohárból másikba folyadékot áttölteni három napja, azóta nem iszik csak tölt ideoda, meg ha kicsit fáradtabb akkor asztalra, magára, ilyesmi, profin öltöztetek át. (Profin dobálok gyereket levegőbe. Profin pelenkázok. Gyerek szalad és közben. Nem mintha lenne más lehetőségem :) Mivanmég... szereztem némi könyveket, meg ruhákat - itt megdöbbentő módon nem az van hogy bemész valahova és kiválasztod azt ami még kb hordható hanem szép dolgok közül hogy épp melyik kell, nagyonfurcsa. na holnap megint dolgozom úgyhogy megyek most, mindenkinek puszi, pacsi, üdvözlet

Nincsenek megjegyzések:

 

Free Blog Counter