2008. március 3., hétfő

feb25től - Hét elején olyan sok nem történt, voltam előadáson csillagászbácsi mesélt üstökösökről, volt két héttel ezelőtt is első része, az kb arról volt hogy ilyen görög-római szövegekben milyen előjelnek tartották az üstököst (volt külön üstökösológia, nagykönyvben rendszerezve hogy forma, szín és csóvairány szerint mit jelentenek a különböző cuccok, és melyik országra vonatkozik az előrejelzés), most meg arról hogy jeruzsálemi templom lerombolását jelző üstökösök, és hogy a bácsi talált egy említést Flaviusnál amiről eddig nem tudtak és ismeretlen üstökös. Amúgy ez annyira nem volt egy jó hét, aminek lehetősége volt rá az mind tönkrement, plafonból víz csöpög, zuhanylefolyóból dzsuva jött föl és elárasztotta a fürdőmet, ezeknek annyira nem örültem, most fürdőszobám már van, jött szombaton bácsi elcsinálni a dugulást, ha már itt volt megnézették vele az egyik vécét is ami furcsa volt, vakarta a fejét, kiment a kertbe, felszedett egy vaslapot, és alatta volt a Golgotai, ha valaki látta volna a jay és némabob-filmeket. Art szaladgált mindenkihez, hogy "Did you know it is all kaki?" De most minden használható elvileg, és nemsokára a plafon se fog csöpögni, az remek lesz :) No mindegyis, tegnap elmentem London délután, gondolkodtam előbb is hogy csak oda kéne menni egy kicsit, csak persze mire felkeltem stb meg megnéztem mi honnan megy és honnan jön vissza stb már délután volt, dugók miatt meg az út két órás lett, de négyre beszabadultam Tate modernbe, simakiállításon csak átszaladtam kicsit hogy vissza kell-e majd jönni (naná), aztán mentem megnézni Duchamp-Man Ray-Picabia illetve Juan Muñoz kiállításokat, hát marhajók :) tetszett sok minden nagyon, csak hatkor zárt, nézelődtem vón még, node így se volt rossz, utána elmentem fényképezni hidat ittjárásból, csak utána eltévedtem jól, azért némi bolyongás után találtam buszt ami elment a Victoriára ott meg indul OxfordTube úgyhogy a végére meglettem azért. Legközelebb korán megyek, felkelek mint a rendes emberek meg minden.

Nincsenek megjegyzések:

 

Free Blog Counter