2008. március 1., szombat

feb24
A héten nem volt iskola Arturnak, úgyhogy lépett nagyihoz, vissza se jött péntekig, és hogy nem kellett suliból elhozni ráértem főzni mindenfélét amit jólnevelten megdicsért mindenki, úgyhogy örömködtem nagyon (azért Tamás persze sokkaljobban főz, sábbátra csinált szarvast meg konfitált bárányt - vagy bárány-confit? hogykellezt? -, na azok sem voltak épp rosszak). Ja, Artur meg vicces volt, múltpénteken (amikor még volt iskola) (csak akkor elfelejtettem írni) hazajöttünk, kajáltunk, elment pisilni, aztán látom ám hogy csórén mászkál megint (annyira nem rajong a ruhákért néha :)), kérdeztem bugyiját hol hagyta, mire csak nézett rám, hogy ott van a földön, de ő azt nem veszi föl mert az nem az ő bugyija. Valóban, egy kislánybugyi volt, Art szerint az iskola adta neki mert vizes lett a sajátja mikor átöltözött tesihez, de lehet meglepődnek majd a suliban mikor Liz beállít hogy visszahozta az iskolai bugyit.. :) Leó tündéri volt tegnap, amikor Tamás süt valamit akkor a srácok zseblámpával nézik a sütő üvegén át hogy kész van-e, Leó megkaparintotta a lámpát, ráakasztotta a karjára, és ahogy szaladgált ugrált körülötte a fény és táncolt vele, le akartam videózni hogy megmutassam de nem volt nálam gép sajnos. Este meg gyerekvigyáztam, és szülők messze mentek, kocsival, nem tudtak két perc alatt hazaszaladni, Leót először sikerült visszaaltatnom némi Tractor Tom mesével, de másodszor már csak mamit akart, elég lassan hagyta abba a sírást kölök, de mire megérkeztek már megnyugodott, csak az zavarta hogy beálltak a kép elé és nem látja a barikat, utána persze megvizsgálta a zavaró tényezőket, és örült hogy szülők, szóval végül egészen jó állapotban adtam le azért :)

Suliba visszatért a jófejtanár, ez öröm és boldogság mert holnap emiatt viccesórám lesz az meg hétfőn kell ugye. Voltam aranyos előadásokon, van egy sorozat ami középkori művészetben a látomásokról szól, most kezdték, nagyon lelkesek, osztogattak képeslapot mindenkinek (csütestés képeslapot! fel kell zárkózni!), szerdán meg benéztem David Attenboroughra, de nem beszélt semmit csak dedikált, ráadásul mindenki méltatlankodott hogy csak a nevét írta bele, semmi olyat hogy Annácskának nagyon sok szeretettel, puszi: David Attenborough, ami azért mégiscsak jobban nézne ki, úgyhogy csak lefényképeztem gyorsan, az úgyis olyan káeurópai, meléklet "David Attenborough nyitvahagyja a száját dedikálás közben"-fotó meg itt:


Meg akkor már képeslap is a miheztartás végett.

Amúgy ingyenbor is van az előadások után. Csak megemlítem. :) Csak a csütörtök volt halmozottan nagyonrossz, mert reggel kaptam egy levelet hogy a worker registration scheme cuccomat visszautasították, mert a benyújtott dolgok alapján nem érzik úgy hogy fontos meg hasznos munkát végeznék és ilyenek nem kellenek, csatolva ott a személyim, ha valami változik próbáljam újra, és azért eléggé elkámpicsorodtam hogy miért nem gondolják hogy elég jó lennék az angliábanmosogatáshoz ami pedig elég valószínű karrier ha a emberlánya képes volt bölcsésznek, magyarra és egyszakra menni, sőt hogy régimagyar, nem igazán kapkodnak az ember után a multinacionális cégek mint egyes geofizikuskörökben például :) Viszont később küldtek a Liznek is egy levelet hogy most változtattak valamit és emiatt aupairnek nem kell regisztrálni csak más munkával. Furák azért, na mindegy, este meg a nyelviskola elvileg tartott kocsmázást, én nem voltam az ötletnek ellensége, le is beszéltük csoportból sok emberrel hogy megyünk, na ahhoz képest basztak eljönni én meg elveszetten mászkáltam nagyon nem idegenekkel cseverészős kedvemben, az egyetlen akinek láttam a fejét már az a suli tulajdonosa, bizonyos Pítör, aki nemjófej, ezért egy idő után eloldalogtam és megint rájöttem hogy antiszociálisként tök nehéz cimborálni meg hogy ismétmegint szánalmasnyomorult vagyok, de lassan majd hozzászokom hogy itt is, és nem próbálok ugrálni. Vagyvalami. Hétvégén mászkáltam mindenfelé, meg néztünk gyerekekkel MisiMókust meg Charlie és a csokigyárat.

Tudok egy csomó jó helyet meg szépet, meg kirándulni is lehet mindenfelé, és nemsokára már lehet hosszú ladikokon evezni is (evezésben állandóan versenyek vannak a college-ok között, tele van festve a faluk azzal hogy melyik évben nyertek, és mint mindenből, evezésből is van oxfordi meg cambridgei módszer, egyikben a ladik elején kell állni és úgy evezni, másiknál a végén. Tamás Cambridgeben tanult, evezni is, és nem tágít attól, ezért egyrészt amikor evezni mennek mindenki nézi hogy na itt egy cambridgei, illetve elég instabilan mennek, mert a két helyen kicsit máshogy tervezik az eszközt éppemiatt. szóval biztos vicces). irodalmifesztivál programja meg itt, ha megtekintenétek: http://www.sundaytimes-oxfordliteraryfestival.co.uk/

Nincsenek megjegyzések:

 

Free Blog Counter