2008. március 5., szerda

No holnap indulás brüsszelbe, ahol remények szerint találkozó Zsófival, ő is holnap megy oda Párizsból kirándulni :D tök vicces. jól efelejtettem ezt amúgy, hogy nem egész héten leszek itt aztán megvettem az órákat, de átrakattam ma, dehatékony vagyok. Aztán meg elmentem beszerezni méregdrága nagyonprofi síkesztyűt, másik már nem volt ami nem hatalmas vagy ronda lett volna, ez meg remeknek tűnik, mindenféle bigyó van rajta, bizonnyal nagyon vagány dolog ilyenben síelni (egyik újabbkeletű vágyam a "vagány" szó újrahonosítása, szerintem roppant mókás valamire azt mondani hogy vagány, tulajdonképpen vigyáznom kell hogy terjesztés közben ne röhögjem el magam mert még nem vennék komolyan). És hát közben találtam sízoknit, az amúgy is kellett még, és ha már ennyire belejöttem a pénzköltésbe, és úgyis csak idő kérdése volt a dolog már, bementem a Boders-ba és megvettem a külföldiDVDk részről igencsak aranyáron a Sátántangót. Hét óra. Az a szöveg. Azok a képek. Azt hogy VígMihály, már mondani se kell. Majd síeléskor nem költök semmire. Van Sátántangóm!! Ezt amúgy otthon nem láttam sehol hogy árulnák. És most ha nem is hét órát, de Irimiás beszédét csak megnézem belőle :)

Nincsenek megjegyzések:

 

Free Blog Counter