2009. december 10., csütörtök

Tavaszi napsütés kint, aztán nekem mégis karácsony van már napok óta, sütiket sütök folyamatosan (fogd rá a gyerekekre), karácsonyi színezőket nyomtatok (kemény alku árán, három dínó mellé elfér egy karácsonyfa), egy posztban voltak koszorúk, és az egyik újságpapírból hajtogatott csillagokból volt összemókolva gyönyörűre összeállítva, megkerestem ni: koszorú [remélem az életben senki nem olvassa vissza a böngészési előzményeimet soha, csak úgy eszembejutott]. Az elébb is nyomtatni akartam valami baromságot, viszont a nyomtató, amiben tegnap cseréltem mindenfélefajtatintát megmakacsolta magát, és lassan, komótosan, nyomtatást imitálva, komolyan, zümmögve hozzá meg minden üres papírokat szórt ki magából [nem ide tartozik, de ezt olvastátok-e: Today, I pulled over to help an attractive girl on the highway in the middle of nowhere. When I asked if she needed help she told me she was going to try starting her car one more time. She then started to make fake engine noises and told me that she was good to go and that I should be on my way. FML - FMyLife oldalról. Brüm brrrrüüüüm] próbáltam rájönni a hibára, újraindítottam a világot, meg minden, erre a végén kiderül, hogy a számítógépem C meghajtóján elfogyott a hely pár napja, azóta virtuális memóriából imitálja a működést az egész cucc kb, ami csak azért meglepő, mert ismerve a saját mentési szokásaimat (bármi ami szimpatikus azonnal mappabeállítás nélkül ömlesztve) alapértelmezésnek a D-t adtam meg mindenhez, dokumentumokat is átpakoltam, meg mindent, szóval rejtélyes volt a dolog, amíg egy félreeső mappában meg nem találtam megosztva a Bright young things filmet, amit az öcsém rakott oda biztosan. Átpakoltam, nyomtat megint, juhújuhú. csinálok is néhány összehajtogatható karácsonyibizbaszt.

Nincsenek megjegyzések:

 

Free Blog Counter