2009. december 10., csütörtök

Na az úgy van, hogy aki végignézi a valóban olvasott feedjeimet, mert persze a java az csak be van pakolva oda, mintha, mert azért a négy sorozatért nem olvasok el valójában naponta sok commentcomos cuccot, és a külföldi elemzőnéni által írt merre kéne mennie a magyar gazdaságnak és politikának-dolgot is inkább csak elviekben gondolom olvasásra érdemesnek, és valójában nem olvasom, szóval amit tényleg megnézek mindig, az jellemzően vagy kisgyerekblog, képekkel, kis ruhákkal meg apró cipőkkel meg gyereketetős videókkal, vagy teljesen beteg, durva képregény/szétcsapottan írt sms. átmenet nincs. és ezért lehet, hogy békésen duplózom Leóval, ő egy farmot épít, lovacskákkal, almafával, istálló is van, meg sok csikó, én meg közben megépítem Freddy Kruegert. duplóból. jó lett, tetszett a leónak is a bácsi, aztán még levezetésnek csináltam rúdtáncoló duplonénit, mielőtt szétszedtem az egészet, mégiscsak kínos lenne ilyesmivel lebukni.
Viszont lehet, hogy a gyermek fogékonyabb mint gondoltam, kaját akkor lehet beletenni, ha közben szórakoztatóközponttá lépek elő, mert különben elrohangál érdekesebb dolgokat csinálni, na próbáltam falatnyi csirkedarabokkal mindenféle trükköt, egy vált be: menekülnöm kell a falattal a szájától, a táplálék nevében fennhangon reménykednem hogy túlélem a kalandot és Leó nem fog elfogyasztani, mire Lenci a kacagástól gurulva levadássza a zsákmányt, ekkor még halálsikolyt is kell hallatnom. így szoktunk mi ebédelni.

Nincsenek megjegyzések:

 

Free Blog Counter