2009. december 27., vasárnap

Ápdét

Kedden hajnalban felkeltem, jeges úton odaért a busz időben, de a repülőm nem ment, töröltjárat. Oxfordban karácsonyoztam egyet, Liziék tündériek voltak, otthon család elhalasztotta a karácsonyt mikorra hazaérek. Ma este megy remélhetőleg a repülőm, már mindent ötször bebiztosítottam, néztem időjárást, meg reptéri híreket meg minden kutyafülét, a buszjegyemet, amit vagányan kései időpontra vettem, hogy késés nélkül lett volna fél órám a becsekkolásra, azt áttettem későbbre, és elvileg nem jöhet közbe semmi, de azért félek, mert elég szar volt egyszer ott állni, hogy este nem iszok a cimborákkal és másnap nem látom a szüleimet meg ilyesmi, de kétszer eljátszani aztán mégrosszabb lenne. Efféle. Amúgy az ittvárás alatt nem csináltam semmit, srácokkal mentem ha sétáltak meg ilyesmi, könyvet olvastam, de úgy döntöttem hogy én ugyan ki nem pakolok erre a majdegyhétre, mert nemsokára megyek haza. Hát így.

Nincsenek megjegyzések:

 

Free Blog Counter