2009. október 29., csütörtök

Találtam múltkor filclapokat, beszereztem zöldeket meg pirosat, meg felapplikálható gülüszemet, és most épp kézzel varrok sztegoszauruszt, kettőt is, egyiknek piros tüskéi lesznek a hátán, másiknak zöldek, és tudok foszláscsökkentő pelenkaöltést csinálni úgy is, hogy be van fordítva az anyag és kb egy zsákban belül bohóckodom a tűvel. Ha kész lesz, beküldöm a gyerektrendre, vagy valahova, legalább. Kéne dolgokat csinálnom és eladnom azokat, szeretek csinálni dolgokat. Már csak olyan emberek kellenek, akik szeretnek venni dolgokat, és minden jó lesz. Ezt, vagy mondjuk képregényrajzolást szívesen csinálnék munka mellett, ha egyszer végre befejezem az egyetemet, ami ugye necces, mert nem olvasok/tanulok hozzá most semmit épp, és még kitolható az egész plusz egy félévre. Ezek a lehetőségek mindig túl könnyen kihasználhatónak tűnnek, csak közben meg néha rámtör hogy én egyszerűen vén vagyok, a múltkor Art kiszámolta, hogy amikor majd eljövök a 18. szülinapjára (drága szívem, nem vagyok benne olyan biztos, hogy épphogynagykorúan velem akar majd koccintani, de kedves hogy most ezt gondolja, hát nem? :), hány éves leszek. Hejj, le se írom, annyi. Ez a kölök meg nagyon gyorsan nő, ripszropsz 18 lesz, aztán nézhetek.

Nincsenek megjegyzések:

 

Free Blog Counter