2009. április 28., kedd

Szét vagyok zuhanva kicsit. Hétvégén tivornyáztam egy csomót, vidám volt, megtanultam ultizni, elájultam a tűz mellett majd visszakívánkoztam mikor házba tereltek, nyomok alapján megküzdöttem a gallyakkal rendesen (ezek leginkább elbeszélésből, kopottasak az emlékek), aztán tegnap elmentem boncolni, mert mulatságon cimborahaverja anatómussrác mondta hogy lehet menni, be tud csempészni, csak végig kell hallgatni az előadását a szemről a diákjaival. Hát kb két perc alatt több infót mondott logikusan felépítve érthetően meg életszerű példákkal mint amit én bőcsészként összesen mondtam. Bájdövéj, azt mindenki tudta hogy a könyöködet ha bevágod, akkor másfél ujjad zsibbad el, mert az ideg, ami pont ott megy csak a kisujjat meg a gyűrűsujj kisujj felőli oldalát idegzi, és lehet érezni a vonalat ahonnan már nem? Profi könyökbevágó vagyok és eddig nem tűnt fel, ez az ember meg ilyen kurvasokat tud (előtte felsorolta a világot latinul), hejj. Hát összeszégyelltem magam rendesen azért. Meg a hulla is jobban megviselt mint gondoltam, nem lettem rosszul, csak utána azért elszaladtam és sétáltam egy órácskát ismerősvadászva hogy nekem most márpedig cimborával kell rágyújtanom vagy meghalok.

1 megjegyzés:

Zentrópia írta...

"Bájdövéj, azt mindenki tudta hogy a könyöködet ha bevágod, akkor másfél ujjad zsibbad el,"

jéé tényleg... de most be kell fejeznem a gyakorlást, mert a munkatársak furcsán néznek, hogy miért csapkodom az asztalt a könyökömmel... pláne, hogy mindezt az arcomra kiülő, jól látható sikerélménnyel...

 

Free Blog Counter