2009. április 17., péntek

No végzett tanárnéni vagyok :) Gyereket meg akartam tanítani egymást jegyzetelni, hogy komolyan vegyék, osztályoztam is, magyar reneszánszból hat témakörben vittem mindenféle féloldalas írásokat, három félét mindahányra, csak persze utolsó pillanatra hagytam, hogy nyilván majd hajnalban összeállítom a 18féle cikket nekik, valahogy csak befejeztem mire tanítani kellett azért, párosával olvastak egyfélét, kiemeltek belőle két-három lényeges fogalmat/nevet, és kellett volna hogy egy mondatban mondják hogy miért kapcsolódik, kiezmiez, na ez annyira nem ment, úgyhogy nagyjából én diktáltam hogy hova mit írjanak, kaptak lapot amin strukturálva fel volt osztva az anyag témakörönként, hogy mit hova kell írniuk, elég alacsony ponthatárral, úgyhogy volt aki harminc pontból 36ot szedett össze, több mint fele csillagos ötös lett. Persze óra közben vonyogtak hogy ez micsoda dolog, meg kínzás meg szemétség hogy osztályozni fogom, illetve az egyik hölgy azt is közölte túlhangosan hogy száradna le a kezem a merénylet miatt, de elröhögtem úgyhogy nem szégyellte össze magát nagyon :) Viszont óra után megkérdeztem hogy hát ez volt az utolsó tanításom, mit lehetne jobban, mégiscsak ők tudják a sok kistanár után, és azt mondták hogy jó volt, érdekes, tudtak belőle tanulni, és ha lehet akkor maradjak még csak pár órát legalább, mert jobb mint az eredeti tanárnő, hú, örültem azért. Meg annak sokkal jobban, hogy mikor az egyik szövegben volt szárnyasoltár, akkor egy csomóan, akik nem is azt olvasták, emlékeztek arra amit még két hete meséltem a szárnyasoltárokról, hogy a kis fa szobroknak a hátulja ki volt vájva hogy gyorsabban száradjanak, meg mögöttük nem volt kifestve a háttér mert úgysem látszik, baszki, ezek figyeltek arra amit mondok, kurvajó. Olyanokat tudnak amiket még egyetemisták sem. És már hiányoznak hogy tanítom őket többet... Ha ilyen óra előtt-után megbeszélés nem lenne, ami elveszi az egész napomat, hát igen örülnék ha odaadnák nekem őket :) És a mindig késő nagyszájú visszabeszélő srácok figyeltek és dolgoztak órán. Oké, négyen nem, de harmincplusz főből azért ez nem annyira rossz arány, és végülis valamit ők is csináltak azért. Mégjobban tanár leszek mindenképp.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Persze, hogy nem rossz arány, de nem ám!
Amúgy: gratulálok!

Afrosound

 

Free Blog Counter