2008. augusztus 9., szombat

Teljesen boldog vagyok, miután kipróbáltam mindenféle összemásolgatós kódbuherálást a googletoolbargombokhoz, elolvastam a használati utasítást és most csupa csinos és jófej gombom van, ráadásul egyikhez én csináltam ikont is és pofás lett meg működik meg minden. van ez a furcsa vonzódásom a matek-számtech-elvontabb nemgyakorlati természettudomány vonalon, kombinálva az irodalommal azt hiszem az egyetlen lényeg hogy ne kelljen tudomást vennem a külvilágról, borzasztóan nem tudom hogy mi van a világban, és csak most hogy közgazdász-politológus családban vagyok vettem ezt egyáltalán észre, össze is szégyelltem magam és vettem egy könyvet hogy világháborúutáni európa, amit majdegyszer és akkor jó lesz, legalábbis kicsit kevésbé kínos.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Kata! Próbáltam a Goggle Talk-on keresztül csetelni Veled. Sajnos nem jött össze, pedig a zöld pontocska szerint "elérhető" voltál. What is the matter?

Üdv,
Afrosound

mondhatatlan írta...

Szia, a zöld pontocska sosem hazudik, csak én mászkálok el mindig úgy a géptől, hogy elfelejtem előtte kikapcsolni a csevegőprogikat, elnézést tényleg, majd ügyelek erre jobban hogy ne mutasson elérhetőnek mikor épp máshol kóricálok, mire néztem hogy beszélgetésablak van addigra azt írta hogy offline vagy :(

Névtelen írta...

OK! Rendben.
Egyébként találtam valamit, ami éppen rólad szól, tekintsd meg itt:
http://reiki_gyakorlat.extra.hu/naplo2.html

Üdv,
Afrosound

mondhatatlan írta...

[Juj de elpirul]

 

Free Blog Counter