2008. augusztus 15., péntek

Nemsokára megyek ma harmadszor inni, délután söröztünk kazah leánnyal, este pezsgős-boros vacsi volt (nyilvánpersze isteni, Art édes volt, folyamatosan nekem csinált kaját, aligis evett), most meg lilateknősbe lehet letekintünk hogy megvan-e még és mérnek-e italt. telefon, egészbiztos letekintünk. Múltkor ott jártunk oxfordimagyarleánnyal, összefutottunk kedves gót cimborával is, na onnantól viszont én furcsa dolgokat műveltem, egész este ölelgettem az úriembert, pedig nem vagyok az az ölelgetős típus, barátnőket sem puszival köszöntöm, eddig ilyent csak a sándor közelében műveltem, de ő meg vonzza a balsorsot, hát nyilván buksinsimogatja az ember, hát nemtudom én furcsulok-e vagy csak fentebbiek váltanak ki a világban érdekes reakciókat, például a gót fiút az egész kocsma ölelgette, lehet csak hasonulni akartam tán.

Nincsenek megjegyzések:

 

Free Blog Counter