2008. július 17., csütörtök

Meghalt Dönci. Dénes József, 51 éves, gitározott Balatonban, EurópaKiadóban, Vidámparkban, mindenhol, összekiabáltak a Mihállyal színpadon, megjárta ő is a Hitgyülit ahogy kb mindenki közülük, csinált Dixi emléklemezt, zeneszerzett, koncertezett, ezek az emberek kiállnak és darálják le magukat élő adásban, és olyan sokáig halhatatlanok hogy ilyen hosszú és kitartó önszétszedés után megdöbbentő hogy most tényleg vége. Mikor nemrég még az égő cigit gitárra tűzve szólózott. Akkor ez nem lehet, ezt nem szabadna.
Kedden aludtam már mikor öcsém bejött és mondta hogy ezvan, reggel bekapcsoltam gépet, hátha nem is, és egy darabig tényleg azt hittem, mert sehol egy cikk, hát mi kapjon indexcímlapot ha ő se, még csak ilyen kis hír se volt, nem hogy ParaKovácsféle Badabúcsúztató (leggyönyörűbb, amit valaha), ilyen életekhez ez kell, úgyhogy valaki kapja össze magát, mert én nem ismertem Döncit, de felzaklatott az eset, és jó lenne olvasni valaki közelitől. Mert hír már van kint, de azért lehetne többetmáshogy is. Hogy érdemes volt belehalnia az életbe.

Nincsenek megjegyzések:

 

Free Blog Counter