2008. június 12., csütörtök

Oldalt e lehet beszélgetni ha épp online. Ha valakit érdekelne. olyan webkettes hogy csak, milyen kár hogy ilyen nemfrissülő zárvány ez, amit ugye nem nagyon ismerolvasnak a tömegek.
Holnaptól remek lesz, jön Zsófia, londonozás hajnalig aztán oxford keddig, jóaz. aztán meg egy hét, és elmegy itteni család nyaralni spanyolországba, otthonicsaládom nyaralni ide, és pihenek három hetet :) egy hét után szülők hazamennek, de megdumáltam hogy ahelyett hogy első ötletem szerint elvinnének haza magukkal, sokkal viccesebb lesz ha itthagyják nekem az öcsémet játszani, akkor mégsem leszek olyan magányos kitaszított nyomorult (tegnap már azon gondolkodtam hogy gumtree "barátokat keresek" oldalára írok), szóval akkor mégiscsak többen lehet turistáskodni, amit meg eddig úgyse nagyon csináltam, épp ideje is. öccs se mászkált még szerte anglia, sőt, nem szűnik mondogatni hogy nem tud elég jól ezen a nyelven, amit én meg nem hiszek el, de majd ha részegen idegenajkúaknak magyarázza az oszcilloszkópot, akkor biztos rájön hogy nemisúgyvan. jólesz nekünk, jó lesz nekünk[, ha intelligens gépek leszünk.]

Nincsenek megjegyzések:

 

Free Blog Counter