2008. május 31., szombat

Tök beteg voltam, nagyonlázas meg minden, és az éjszakákat alvás helyett hidegrázással töltöttem mert az milyen móka már úgyhogy kezdek kicsit fáradt lenni így pár nap után, viszont tegnap elmentem orvoshoz, aki kiröhögött hogy most már kár aggódni a gyerekeken, az elején fertőző, amúgy meg elmúlik magától, mandulagyulladás, de ha már idejöttem meg láz akkor nesze kapok egyheti antibiotikum, illetve hogy skarlátvörös a torkom és azt meg hogy a csudába nem éreztem, hát ezzel megleptem őt is persze, majd megszokja ha megyek még. Amúgy megjegyezném, bementem hogy nem tűnik élethalálkérdésnek, de nem vagyok túl jól, beférek-e ma rendelésre. nénik mondták hogy tele van, de egyik doki csinál délután magánpraxist itt, adjam meg a telefonszámom és akkor fel fog hívni és egyeztetünk időpont. gondoltam annyit megér hogy nem aggódok hiába, adtam telszám, két óra múlva hívott, délutánra időpont magánrendelésre, és mikor fizetni próbáltam nézett csak furán hogy miért kellene fizetni mikor ő itt dolgozik, és nem fértem be rendes időben? hátmiértis. keleteurópa kibukik folyvást. Ma már jobban voltam kicsit, elmentem venni biciklihez kobakot, itt mindenki hord olyant (ja, bicikli is megvan, csak azt nagyonlázasan és esőben hoztam haza mindenféle közveszélyes manőverekkel..) meg bicikliszerelőcuccot beállítani rajta mindent, éés vettem egy napszemüveget. nomost ilyent általában nem csinálok mert a napszemüvegeknek tapasztalat alapján két fajtája létezik, amelyikben komplett idiótának nézek ki, meg amiben Trinitynek a mátrixból. megszavaztam az utóbbit. mondjuk betegség miatt pingponglabdanagyságúak a nyakamban a nyirokmirigyek, szóval ha láttatok már golyvás Trinityt...

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Trin!
Jobbulást kívánok! Ami a mandulagyulladást (tonsillitis) illeti, egyes New Age szerzők, mint például Louise L. Hay, a következő metafizikai okokkal hozzák összefüggésbe: "Félelem. Elfojtott érzelmek és ambíciók. Az kreativitás visszafogottsága". Eredetiben frappánsabban hangzik: "Fear. Repressed emotions. Stifled creativity."
Ellenjavallatként Louise ezt az új önmegerősítést javasolja: "My good now flows freely. Divine ideas express through me. I am at peace." Nem tudom, mennyire helytálló mindez a Te esetedben, de talán segít :)

Üdv,
Afrosound

 

Free Blog Counter