2008. május 17., szombat

Múlt pénteken mulatni mentünk Elmira nevű kazah lánnyal, meg Rafael nevű lengyel úriemberrel, akiről aztán kiderült hogy nem tud angolul, persze nem rögtön mert ez is úgy csinált mintha. ki is találtam rá egy kifejezést, hogy to fake english, nemtudom létezik-e de nekem tetszik. először ittunk valami helyen az egyik híd mellett (és ezzel nem kerültünk sokkal közelebb, de nemtudom a nevét) ahol egy kislány már olyigen volt vidám hogy mulattában fel sem tudott kelni a szőnyegről, ahova nem tudta hogy hogyan került, de láthatóan tetszett ott neki, mosolygott meg minden. Utána átmentünk egy olyanba hogy volt tűzoltólaktanya vagy ilyesmi, szerintem volttűzoltólaktanyája minden városnak van, nyolcvanas évek slágereivel, ami szerintem rossz és vicces annyira hogy mulassunk rá, de az egy négyzetméterre (négyzetlábra?) eső angyalok meg nyuszik száma meghaladta az indokoltat, én nem is értem mi visz rá felnőtt embereket hogy szárnyat hajlítgassanak csak úgy, amikor nem is beöltözősvalami van, úgyhogy innet is továbbálltunk, előtte azonban egy rejtéllyel szembesültem a wcben, úgyminthogy három automata volt a hölgyeknek, tampon, gumi, meg mellette a harmadik, amiből hét fontért vibrátort lehet kitekerni. Namost én értem az első kettőt, hogy hirtelen szükség támad így vagy úgy, és hát van olyan hogy felelőtlen fiatalok kimennek a sikátorba egymásnakesni, de az valahogy nincs a szemem előtt hogy egy hölgy hirtelen felgerjedvén kiszalad a sikátorba magánakesni. ezt úgy nehéz elképzelnem. tényleg. Ja és az érdeklődőknek, nem, nem tekertem ki hét fontért. Végül találtunk egy olyat hogy the bridge. na ez ilyen getvadék dizsi, hírhedt amúgy, és neménműfajom, csak addigra már nem számított szerencsére (megfelelő alapozás ugye) és kibírtam egy ideig, úgy csináltam mint aki táncol, mintha tudnék mondjuk, aztán mikor elkezdtem józanodni akkor kijelentettem hogy na innen én léptem, mert hát mégis (amúgy itt nem volt vibrátorautomata. ellenben a wcben működött egy kisasztalon egy komplett cukorkabolt. bizarr.), jöttek a többiemberek is, elbúcsúztunk aztán én nagyon koncentrálva a megfelelő úton rajtamaradásra haladtam, csak mikor beértem utcámba kiabálgatott valaki a hátam megett, hogy ugyan állnék meg, és mivel más nem járt ott egy idő után rájöttem hogy nekem kiabálgat a valaki, egy fiatalember követett, mondta hogy beülhetnénk valami pub. Eddig tetszett a felvetés, mondtam hogy inni jó, mutassa hol. De aztán elkezdett beszélni ilyen fasságokat, hogy én milyen hot vagyok. Mondtam neki hogy szerintem meg ő weird, meg egy idő után amikor felvetette hogy menjünk hozzám és ott hogy ne zavarja a többieket majd halk lesz, azt is, hogy frájtöning, meg hogy talán akkor menjen és legyen egyedül halk valahol máshol. Az jó is volt hogy ezt így lerendeztük még hazaérés előtt, mert mikor be akartam menni, kiderült hogy kizártak. kulcsom volt, de be volt akasztva a lánc. hát voltam annyira illuminált hogy számos alkalommal próbáltam a kezemre rácsukni az ajtót és így kiláncolni, hát nem lehet, de egy ideig azért hittem benne hogy a következőre tényleg menni fog és papírvékonnyá válik a csuklóm, paráztam ugyanis hogy nem volna ildomos másfélévest felébreszteni emiatt. de egy idő után megtörtem oszt feltelefonáltam az egész lakásban mindenkit hogy hahó megjöttem lehet beengedni, nem mondom hogy nagyon örültek volna, de nagy sokszor kértek elnézést :) és szerintem nem reszkírozzák meg hogy az amúgyis is kevés alvásidőt rámpazarolják még egyszer :)

Nincsenek megjegyzések:

 

Free Blog Counter