2008. március 21., péntek

Húsvétra jól egyedül vagyok, család lépett nagyinál csokitojást vadászni (mikor mondták Artúrnak hogy a nyuszi hoz csokitojást és megkeresik, a srác csillogó szemmel megkérdezte hogy és akkor azután a húsvéti nyuszit meg fogják-e enni, szemmel láthatóan nem vetette volna meg a pecsenyét, de gyorsan lebeszélték hogy na húsvéti nyuszit azt nem eszünk). Mellettemszobában van a borhűtő tele francia borral-pezsgővel-belgasörrel és mondták hogy csak bátran, nemtudom mennyire tartanak alkoholistának, de mondjuk ez a síelés lehet rásegített, ők valamivel kifinomultabban kóstolták a bort, nem csak itták mint én, asszem, mondjuk ok volt ami jobban ízlett meg volt ami kevésbé, de én nem tudok(és ide egyéb ige is jöhetne) olyat mondani hogy tavaszinapsütésízű (ilyent nem mondanak ők sem). Néztem hogy esetleges londonikirándulásra mi a programajánlat holnap-holnapután, hát mindkét nap fellép az Ágaskodó Telivérek nevű együttes, jé. mármint hogy nem fordítás hanem magyar csapat játszik erretájt ajánló első sorában reklámozva, ami azért fura. nomindegyis. meg valamelyik nap, ha már beszereztem a Sátántangót, csak megtekintem röpke hétórásan, belenéztem hogy VígMihályIrimiás beszéde milyenis, hát hogy annak milyen kölyökhangja volt, hihetetlen. Talán csak IggyPopnak nem volt furahangja kicsinek ahogy most nézegettem youtubeon zenék, de azért neki is jobban állnak az évek, megcserzetlen bőrrel annyira furcsának tűnik.

Nincsenek megjegyzések:

 

Free Blog Counter