2008. január 2., szerda

Hát ahogy ismerősökkel beszéltem eddig senkinek se lett túl fényes a szilvesztere, le az ünnepekkel. Jövő csütörtökön megyek Angliába, néha kezdek para... Lassan majd össze kell szedni mit viszek. Mit visz az ember egy évre? Amúgy valószínű kevesebb jön össze mint amikor Kolozsvárra mentem, oda kellett minden kütyü felszerelni az üres koliszobát, itt meg szerintem csak lesz lábos meg vasaló szóval fél konyhát nem kell cipelnem.. Meg amúgyis kint összevásárolok majd mindenhülyeséget (könyv, jellemzően) úgyhogy ki nem is kéne annyi tán, hátmeglátás. Ruhákon tisztaságicuccon könyveken (gyerekek, mesekönyvek!) laptopon-fényképezőn-telefonon-töltőkön játékokon iratokon kívül mi kell? Szoktam vinni magammal kombináltfogót és szigszalagot mert az hasznos. Pl mikor kiszakadt a helyéből az ablak és a jeges szél ébresztett minket SzobatársEszterrel (csak őt ébresztette a jeges szél, én elmentem hajnalbanreggel könyvtárbanülni, ő meg éppen pogány este másnapját nyögte - szépen beosztottuk ki mikor csapja szét magát, legyen aki hajat fog -, nem is értette honnan jön a hideg ha csukva az ajtó) teljesen jól jött hogy vittem munkaeszközt.

Kolozsvárnosztalgiarohamban pedig legyen egy napfelkeltekép a Hasdeu 17es kolesz hatodik emeletéről itt. (Függöny nem volt, minden reggel napfelkelte hajnalban viszont de, én felébredtem, és tényleg próbáltam csendesen zajongani de az ember reggel béna, hol a kést ejtettem el hol a Bibliát basztam földhöz - kiesett a kezemből, pedig csak megnéztem egy locust a unitáriuscuccokhoz - szóval Esztert mindig felvertem. szegény. viszont övé a virág a képen. virág mellett befőttesüveg: spájz, virág mögött kilógó kilincsreakasztottzacskó: hűtő. Kanyarodó úton felfelé menza, kereszteződésben kajálda, lefelé bolt és magyar lángososnéni meg netcafék, azokban éltem első időben míg ki nem szedtem a helyiekből a beállításokat.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

hétfő este rámérsz? nehogy már elmenj köszönés nélkül...

mondhatatlan írta...

nem terveztem lelépni anélkül, és mondtam hogy bármikor rádérek :) akkor hétfő este :) majd még összecsörgünk hogy mikorhol pontosan. csak vedd fel a telefont :)

 

Free Blog Counter