2008. január 6., vasárnap

Csaptunk ilyen búcsúpartit kb, igaz még találkozom tán emberekkel de ennyire sokan együtt már nem nagyon leszünk, tündérekaranyosak cimborák, kaptam cukrot meg képeslapot :) És hajlandóak voltak videóraenni azt a bizarr japán zselécuccot amit ÉvaTünde küldött nekik, bele van tárolva a internetbe már a furcsa arc ahogy küzdenek vele, igenvicces. Bájos kedves emberek, néha a gyorsan jöjjek vissza átváltott inkább ne is menjek el-be, de nem lesz ez olyan hosszú mint amilyennek tűnik hát, most kezdődött félév és már vizsgák vannak stb, meg jövök is néha majd. Este végén persze Eszter még túl lelkes volt, és Toxicban kötöttünk ki gótikus hastáncbemutatót nézve, igen, ez a műfaj létezik, a kislány arcán látszott hogy komolyan gondolja. Az alkoholt pedig tuti hogy nagyrészt semlegesíti a forrófürdő ésvagy már nagyon edzett vagyok, mert teljesen vígan voltam utánanap, nem is gondoltam volna. Pedig szokásos cuccokon kívül még a grognak is szereztem egy csomó új hívet. (Lángol! Forró! Remek!)

Nincsenek megjegyzések:

 

Free Blog Counter