2007. december 21., péntek

A mostani kihagyás oka az volt, hogy tegnap szigorlatoztam (az a szigorlat, amiről kétszer szaladtam el hogy én ezt nem, és ami azt illeti tegnap reggel sem gondoltam jó ötletnek hogy odatoljam a pofimat, csak ha nem csináltam volna meg akkor kétéves eltiltással vágnak ki az egyetemről, persze nem mert kiskapuk, de elvileg úgylettvolna), és előtte fél hétig idegbeteg voltam és nem lehetett hozzám szólni, utána meg tökfáradt voltam, és aludni akartam, csak megnehezíti ezt a tevékenységet, ha közben az ember ugrál hogy juhú, ötös lett. Megnemérdemelten, leszögezném, mert nem úgyannyit készültem mint, de nagyon rendesek voltak és pofátlanul kihasználtam a protekciómat hogy amikor nem bírtam tovább akkor bekönyörögtem magam mostvagysoha alapon azokhoz a tanárokhoz akikkel ideális mértékben cimboráltam (nem kevéssé hogy féljek tőlük, mint másik bizottság egyik tagjával (túl okos! megnemmerek szólalni), illetve nem túlságos mértékben, mint másik tagjával (túl barát, nem égethetem be magam azzal hogy baromságokat beszélek, nemszakmázokkész) de beengedtek másikba mert jófejek (vagy mert etettem őket cukorral) szóval bárhogyan is, de) túlvagyok!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Grat ezúton is! :)

 

Free Blog Counter