2007. december 8., szombat

Montparnasseon bementem temetőbe, van ott mindenki, csak már alig vonszolódtam egy heti és egésznapos caplatás után, és nem kerestem meg a többi híreseket, csak Gainsbourg sírját néztem meg, legközépen van ami kedves dolog, keresni sem kell így ugyanis, nagyondurva, az az ember 16 éve halott, és a sírja tele van friss vágott virággal, metrójegyekkel, képeslapokkal, üzenetekkel, fényképekkel, képekkel (és karikatúrákkal) róla (utóbbi szerintem azért nem egy kimondottan cuki dolog dehát őktudják), a bokrok mögötte teleaggatva mindennel üzenettől kezdve plüsskutyuson át a karácsonyfadíszként felakasztott teletubbies-figuráig, kemény. És amúgy meg tökjó, meg szép, metrójegyek főleg, mert az egy dolog hogy kalauzos slágere volt, de ezek azok a jegyek amiket arra használtak fel hogy idejöjjenek hozzá. az jó.

Nincsenek megjegyzések:

 

Free Blog Counter