2007. december 24., hétfő

Kerestem képeslapokat de a legtöbb tiszta gány volt aztán inkább email, most már mindenki értesítve van hogy ünnep. Jézus megszületett, és hozott tökjó dolgokat, példáulhogy digigép, mert eddig apumét nyúltam le ha kellett, most meg már majd jól nem. Meg mágnessel záródó napló, hogy kár belé a macskakaparásom. Ja tényleg, meg a fentnevezett hozta ugye a telefont, amit most macskafogós matricával és mobilékszerrel adnak, én nem kaptam hozzá matricát és nem lóg róla semmilyen műanyagbigyó sem, amúgy így jobb :) Ráadásul némi félórás telefonálgatásokkal izzítottam pár cimboraságokat, jönnek is ide jól a kedves emberek, hú, réglátottak, dejó lesz :) Egész nap havazik és fehér, bentről teljesen pozitív a cucc :) Viszont eddig kimaradt, na majd pótolni, hogy zenétpakolni lemezjátszóba, recseg, kattog, csodajó.

Nincsenek megjegyzések:

 

Free Blog Counter