2007. november 9., péntek

Tökjó tökjó, szerda este eltudtam rángatni nehezen mozdítható Andriscimborát és betoppant másik kedves ember is, tobzódtam barátokban hejj. Aztán volt csütörtökeste ami remek lett, alapdolgokat mondott Ritanevű sokáig de gyerekeknek az fontos biztos, és jóvolt kész, meg szerencsére most tudtam elrángatni Krisztabarátnőt és nem azt látta amikor összevisszahadoválnak a nagypestiek (jellemzően, néha mások is) pl olyanokról hogy nem tudja mi itt észrevettük-e, de képzeljük el hogy van egy ilyen internetes forradalom, hogy a szövegek szabadon hozzáférhetővé válnak és bárki pakolhat fel. Néztünk persze nagyszemekkel hogy igaz hogy erről még nem hallottunk semmit de attól még elszórakoztatjuk magunkat a népdalainkkal a fonóban, csak később kiderült hogy ez nem neszehülyeparaszt-műsor volt hanem minden előadása ilyen a bácsinak.
Ja meg még az, hogy juhú, kaptam pakkot Oxfordból, útikönyv ilyesmi, meg is néztem rögvest a googleearthön hogy melyik utcában fogok lakni :)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

én is megnéztem :D és sztem egész jó helynek tűnik...csak juditka h fog phdzni???

 

Free Blog Counter