2007. november 7., szerda

létszámle

Azért az a szivatásnak már egy egészen hihetetlen formája ahol úgy éreztetik a kirúgás előtt álló kollégával hogy hamarosan távozni lehet az egyetemről, hogy kap egy levelet (egyedüliként a tanszékről), hogy elsősegélynyújtó tanfolyamon képviselje az intézményt. De legalábbis igenérdekes. Picsába hogy a legokosabbakat építik le, hát haza se jövök Oxfordból ha letelik az év, ha erre megyünk mifenének idejönni? hát gyász. Párdon, csak némileg rosszul érint ha a kedvenc tanáraimat csesztetik.

4 megjegyzés:

Zentrópia írta...

Őőőő.. szóval ha oxfordban maradsz, kénytelen leszek odamenni phdzni, ami nem jó mert nemtok angolul és nem vesznek fel, ha meg mégis, akkor se bírom majd ott sok évig, mert én nem vagyok olyan... node mégis mivel itthon ugyse, akkor ha te ott lennél kénytelen lennék és az meg milyen lenne már, szóval a lényeg h ha kintmaradsz az nem jó... :)

Névtelen írta...

verd fejem a vasbetonba de ma én akkoris boldog vagyok :-D

mondhatatlan írta...

Persze, persze, értem én, de drágabarátom azért az a vasbeton mégiscsak fontosnak tűnik három hónap depizés után mikor kiderül hogy mindvégig alaptalan volt de nos... de azért örülj :D

Névtelen írta...

örülök örülök, örömömben írtam is gyorsan az előbb egy mailt loulounak :)remélhetőleg válaszol is rá ha hazaért...

 

Free Blog Counter