2007. november 23., péntek

Tegnap három órán keresztül hagymalevest főztem (merthogy rendesen, zöldségalaplével kezdve stb), teljesen jócucc lett, aztán továbbdurvultam, ma beszereztem céklát sütni, meg csináltam gránátalma-turmixot, egy datolyaszilvát (kakigyümölcsöt, kakiszilvát, van még vagy ötféle neve) csak azt kicsit még érlelni kell, viszont gránátalmába beleszerettem, ki is terveltem hogy az éj leple alatt szerzek segítőtársat és lecsupálom a Dzsámi előtti termést belőle, ha már másnak láthatóan nem kell mert még mindig ott van, ugye, aztán kiszedem a levét és csinálok belőle sűrítményt, túl sok gasztroblogot olvasok. Asszem elég sok ideig tudnék elszórakozni mindenféle élelem beszerzésével, befőzésével, másféle tartósításával, elkészítésével. Valaki nem akar piacrajárásra és étellel szórakozásra alkalmazni? Csak gondoltam megkérdezem. Ja, volt csüteste (csütörtökesti régimagyarirodalmi előadássorozat még mindig), jófej nő volt nagyon az aktuális meghívott, spanoltunk vele, spanolt velünk, evett cukrot, akkor már rossz csak nem lehet.

Nincsenek megjegyzések:

 

Free Blog Counter