2007. november 21., szerda

Beteg vagyok, jaj, ráadásul mivel kibírtam hogy egész nap nem mentem ki a lakásból, és nem lógtam be betegen azokra az óráimra amiket szeretek, és ha feküdni nem is feküdtem de teáztam meg kajáltam az antibiotikumot (amiért egy napon át küzdöttem a nyugdíjasokkal, akiknek a fülébejutott hogy ingyen van az influenzaelleni oltás és egyszerűen rajzottak, mert ami jár az jár, és illedelmesen sorbaülő elém beálltak az ajtóba, sorfallá egyszerűen, komolyan mintha cukorkát osztanának, beteges - amúgy kitárgyalták hogy közülük többen már voltak aznap csak valamit elfelejtettek megkérdezni, és lehet hogy holnap is eljönnek, úgysincs más dolguk) szóval ezekután már nem ronthattam el a remek gyógyulást azzal hogy kedves cimborákhoz kimegyek a hideg füstös kocsmákba egy seritalra. Persze itthonülés közben a falat kaparom mióta telefonáltak hogy menjek, ilyen cefetül csak akkor voltam mikor láz stb miatt ki kellett hagynom egy csütörtökestét (régimagyarirodalmielőadás meghívott előadókkal - és akkor épp aranyos jófej srácok jöttek, hátképzelhető hogy szerettem akkor is a nyomorult vírusokat). Figyelemelterelés gyanánt - nemazért, csak belebotlottam, és mélyebben megkotorva lenyűgöződtem - gasztroblogokat olvasok, beletettem a googlereaderembe legalább ötvenet (megszámoltam, 31), és azóta olyan (lázas, égő, egyik sem úgy) tekintettel méregetem a spájzban a cuccokat, amitől én, ha történetesen például hagyma lennék, tuti halálra rémülnék.

Nincsenek megjegyzések:

 

Free Blog Counter