2010. január 2., szombat

Most belegondoltam, és 2009 éve az tényleg dislike volt, valami indexes cikk írta ezt azthiszem, csak nem találom most. Szilveszter megint érdekes lett, szétcsaptam magam még az óévben, és bejelentettem mindenkinek hogy most muszáj azonnal hazamennem, próbáltak hatni rám, hogy tíz perc és éjfél, de leperegtek az érvek, Bandi elkísért, ami jól jött, mert folyamatosan a falat súrolva haladtam, aztán a téren beleestem egy gödörbe, amit már jóelőre kiszúrtam, hogy hohó, terepakadály, jó lesz vigyázni, bamm, ha nincsen Bandi lehet, ott reggeledek, szóval ezer köszönet meg minden. Túl sok mindent nem hagytam ki, megint nem indult el a társaság sehová, mondtam én pedig kilenckor hogy menni kell, amíg még képesek vagyunk ilyesmire, dehát majd megintcsak jövőre.
Internet saved my sorry ass again, ezt ki akartam írni, csak hátmégis, de azért a google a barátom, mert az oxfordi kurzushoz még le kell adnom egy óangol szöveg fordítását, de persze a könyvet otthonhagytam, kintotthon, határidő meg lejár, mielőtt utazom, szóval ez így nem annyira jött volna össze, de a google digitalizálta a könyvet, pont az a rész megvan belőle, ami kell, meg közben neten találtam még mindenféle másik szótárakat, fordításokat, cuccot hozzá, szóval letudhatóvá vált ez is, ami nem árt azért.
2010 pedig, úgy döntöttem, hogy a lezárások éve lesz, amúgysem lehet már tovább húzni a dolgokat, egyetembefejezés ősszel, utolsóutolsóhatáridő persze, aztán hazajövök tényleg, keresek munka, vagy elmegyek máshova, tudjafene, végülis ez még csak a lezárások éve, az elkezdéseké, gondolom, csak azután jön.

Nincsenek megjegyzések:

 

Free Blog Counter