2009. december 12., szombat

Dr Who függő lettem, de dulván, a kilencedik doktor az nem a kedvencem (tizedik! tizedik! és még a nyolcadikat csekkolni kell, de a hosszúsál miatt esélyes így első ránézésre), de ugye ezek a doktorok nem emberek, és ugyan szinte mindig van okos és jónő útitársuk, akik bele vannak esve a doktorba, de másik faj, meg mennyivel okosabb, meg hány faj halálát okozta, mittomén, sose lesz semmi, viszont mikor a kilencedik meghal és regenerálódik a tizedikké, akkor a halála előtt majdnem emberi, és ma néztem azt a részt, de máris újranézném, beteges kezd ez lenni. Szakdogám sosem lesz, de DrWhoban jó leszek nagyjából (persze rendes rajongónak meg sosem vagyok elég elvetemült, battlestar galacticát nagyon szerettem, én szoktattam rá embereket, meg minden, és mégis leragadtam a harmadik sorozat végénél jóidőre, és bár remekjó ötletnek tartom a cylon-kenyérpirítót, de mégsem én terveztem vektoros rajzot hogy bele lehessen gravíroztatni, stbstb). És aki az egész bejegyzésből nem ért sokat, az ne ijedjen meg, maximum arra utal, hogy van élete vagy másik sorozatokkal bassza el az idejét :)

Nincsenek megjegyzések:

 

Free Blog Counter