2009. november 9., hétfő

Negyedévnyi témámmal való nemfoglalkozás után annyira összeszégyelltem magam, hogy még csak a könyvtárba sem iratkoztam be, pedig a Jankó még pecsétes papírt is adott, mindenféle olyan szép hazugságokkal teleírva, hogy fontos kutatást végzek, és kiemelkedő tanuló volnék, ami akkor is megható, ha sablonszöveg, úgyhogy elmásztam a nagy és félelmetes (második legnagyobb Angliában!) Bodleian könyvtárba, beiratkoztam, és ott ez úgy megy, hogy nem csak papírokat kell kitölteni meg fizetni, hanem egy esküt is le kell tenni, hogy a könyveket nem rongálom meg, és semmilyen körülmények között nem viszek tüzet az épületbe, és a bácsi mondta hogy akkor magyar az anyanyelvem, és elémtolt egy füzetkét a magyar oldalon kinyitva, hogy olvassam fel az esküt, és mondhattam volna akármit az angol bácsi előtt, hogy úgysem érti, de rendes gyerek voltam és komolyan esküdtem fel, azért ez milyen jó.

Nincsenek megjegyzések:

 

Free Blog Counter