2009. szeptember 21., hétfő

Van egy ilyen, hogy decluttering, a clutter az a felgyűlő limlom, ha philip k dick akkor a szuvatosodás, namost körülöttem minden nagyon nagyon szuvatosodik, és szuvattalanítani kéne a szobámat. életemet. vannak is ilyen blogok, csak ahhoz folyton kell csinálni vele valamit, abban meg nem vagyok olyan jó, bár bíztató, hogy az egyik szerint ez direkt a rendszertelen és lusta embereknek van, mert akik rendesek, azok anélkül is csinálják, hogy külön rekesz lenne mindennek és péntekenként kidobnának mindent amit nem használnak igazából. Oké, mondjuk erre képtelen lennék azt hiszem. Kéne szuvattalanítás blogot indítanom, hátha akkor megtanulnám én is.

6 megjegyzés:

vidak írta...

nahogymostakkor a szuvat eredetiben clutter volt? Jó tudni ezt...

mondhatatlan írta...

nem, nem hiszem, nem olvastam angolul, de nagyjából fedi és tetszik a szuvatosodás szó úgyhogy ezentúl ez lesz

Laslow írta...

Dobj ki mindent, amire nincs szükséged! (Kemény dolog, a többség képtelen rá.)

mondhatatlan írta...

én vagyok a többség akkor. nekem kellenek a dolgaim amikre nincsen szükségem. a könyveim többségére nincsen szükségem. de hogy ne tudjam leemelni a polcról, amikor akarom? ugyankérem

vidak írta...

hogy most derüljön ki, hogy felesleges lesz a Czifray-szakácskönyv, amire pont a hétvégén sikerült lecsapnom egy online antikváriumban... :) (miután már háromszor elvitték előlem, ebből egyszer 20 perc alatt)

mondhatatlan írta...

Húúhúúú, van Czifrayd? majd egyszer megnézhetem? (pillarebegtet meg minden)

 

Free Blog Counter