2009. szeptember 14., hétfő

Nos, Oxfordban egy ideje.. (rövid összefoglalás: egyetemen vizsgákon átmentem, szigorlatokat megcsináltam - egy szakdoga és egy szigorlat van vissza tavaszra -, aztán ittam a cimborákkal sokat sokszor, ami balatoni párnapos tinédzserkedésben - kommandózás szomszéd kertbe arcfestéssel, illumináltan rendőrök kérlelése hogy hadd játsszunk a lőfegyverrel/gumibottal/bilinccsel, köztéri viráglopás és napernyőlopási kísérlet, mérhetetlen mennyiségű alkohol és dohányáru - érte el a tetőpontját, amiből jöttem gyerekvigyázni, és egy kicsit aggódtam is az átálláson, amíg megérkezés után tíz perccel egy ismeretlen orosz srác szülinapi buliján nem találtam magam vodkákat döntve le, mígnem barátkozásig ittam magam, srácokkal meg másnap már olyan volt, mintha el sem mentem volna. Nyáriszünetben általában egész nap velük voltam, reggeltől ötig, ami azért fárasztó, de volt sok szabadnapom, amikor általában lementem tengerpartra ahol cimborák laknak, fürödtem is meg minden, mázlim van és amikor arra járok nem esik az eső, fasza ez.) Nyáriszünetnek vége van, srácok most oviban-suliban, én meg hirtelen nem is tudom mit csináljak a sok szabadidőmmel (szakdogához kéne olvasni, oroszt tanulni, szigorlati tételsort tanulmányozni, kell-e mondanom hogy netezek, vásárolok és olvasgatok helyette?).

Nincsenek megjegyzések:

 

Free Blog Counter