2009. március 23., hétfő

Kedden vizsgatanítok, utóbbi két hétben leginkább aludni se volt időm, sörözni igen, az más kérdés persze, de reggeltől délutánig tanítás meg óramegbeszélés, délután meló vagy egyetemen órák, hajnalban óratervírás, hát azért az nem embernek való. Mindkét hét végére úgy elfáradtam hogy csak, péntek délutánra már tikkelt a szemem, de ennek a részének mindjárt vége, meg sütit is kaptak (Jókai - irodalmon anyag - kedvenc sütijét, kapros-túrós lepényt sütöttem nekik XIX. századi magyar-franczia szakácskönyvből, hogy korabeli recept, megnéztük a receptben a számokat hogy mennyiségjelző, meg hogy jókaikedvence meg minden, óra végén odaadtam a tápot, és a fél osztály kérdezte meg hogy és ez milyen süti. tökjó hogy egy óráig arról beszéltünk előtte :)) Viszont a sütiosztásnál túl felszabadultam és olyanokat beszéltem a 13éveseknek hogy na most majd kiderül a kóstolásnál hogy perverz állat volt-e ez a Jókai hogy ilyeneket evett, asszem elvetettem a sulykot az állattal, sima perverz még elment volna, esetleg egy beteglelkű, de ez lehet hogy sok.

5 megjegyzés:

vidak írta...

na most hogy a túrós lepény miatt miért is?

mondhatatlan írta...

Kapros-túrós. azért. egy csomóan hörögtek hogy azért ennek furcsa íze van, hogy kaporral együtt a túró. Szerintem amúgy fasza :)

vidak írta...

de hát túrós tésztát is szoktak így...

Zentrópia írta...

Kezdek félni, milyen gyerekeket fogsz Te felnevelni... (tanárként, vagy sajátként)...

Már előttem van, a 3-4 éves kiskata, viszek neki sütit, vagyilyesmit, megkostólja, elfintorodik, majd fejcsóválva bejelenti, hogy beteglelkületü vagyok, esetleg perverz állat... vagy simán pszichopata :)

Üdv:
Mammmut

Névtelen írta...

A „perverz állat” kif. rendben. Ettől még kurva jó tanár lehetsz! Éljen az oximoron és a szoros szintaktikai egység!


Afrosound

 

Free Blog Counter