2009. február 8., vasárnap

No Pécsett már, srácoktól búcsúzni kemény volt, hazaút meg kalandosra sikerült, gyakorlatilag utolsó pillanatban jöttem el, ha akkor nem, hóembert építenék még most is valszeg. Egyetemedés, első nagyobb kocsmázás teljesítve, de lesznek itt még cifraságok. Jövő hét meg Balaton+Jenő, illetve három disznó felkoncolása, ilyesmit még nem csináltam, ezért elvisznek cimborák a könyékig vérbe, lelkes vagyok. Felkészülésért-e vagy sem, de nekiálltam zombimészárlós filmeket nézni, le voltam maradva az ilyesféle műalkotásokban, megengedhetetlen ez. Hétfőn kell zargatni a TOt, nyilván már előre lelkes vagyok, jobb programot lehet-e is kitalálni, meg szerintem nem tudnak majd mit kezdeni a gonddal, hogy passzív félév után bár, de már teljesen diák vagyok, ellenben nincsen márciusig érvényes múltféléves matricám.

Nincsenek megjegyzések:

 

Free Blog Counter