2009. február 19., csütörtök

Még régebben beszéltük hogy múltcsütörtök Balaton koncert, mert az fontos volna, hát felmentem, kicsit sajnálkozva hogy pesti tanárom aznap pécsen volt mégse futottunk össze, erre székesfővárosunkban leszállva a villamosról nakibe botlottam. Hej, hej, vidám volt, vietnámi vicces történeteket mindenkinek. Elcibáltam inni öcsémalbérletbe, szórakoztatta az ifjakat, aztán némi megállókkal eljutottunk gödörbe is, utolsó szám felét meghallgathatni, de nem is lényeg, mert csocsózásnál láttuk a jenőt, mihályt, másik jánost, szülinapos magyar petit vicces szemüvegben, hát mi is kéne még. Igaz, mint kiderült öcsém intenzívebben mulat, mikor nem vagyok ott, hajnali háromkor felhívott hogy hol is van a kocsma ahol ittunk, és ha már beszélünk, elújságolta hogy beledobott egy fotelt a dunába, büszke vagyok-e rá? mondtam hogy büszke csak alhassak, de azért a történetre egyre kíváncsibb vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

 

Free Blog Counter