2008. november 17., hétfő

webkettőápdét, avagy írj róla és valósággá válik,
mikor néztem a google reader shared items lapomat, esküszöm mindenre hogy nem volt rajta előfizethető feed, na azóta lett, így lehet megosztani a feedekből kiszűrt jóságokat, akár kommentelve hogy miért szép és hasznosak. De ugye azóta kalapáltam deliciousben egy feedet, ami a mondhatatlan taggel jelölt lapokat szórja az ajánlóba. asszem körülnézek hol lehet csinálni olyan feedet amibe ezt a kettőt beállítom hogy simogassa össze, aztán ráeresztem blog mellé, persze így az is lesz feliratkozható, ha valaki nagyon helyesen nem az egész blogot töltené be minden alkalommal.
Amúgy a readerben a kommentelt megosztás ismerősök felé (ahogy azt egy csomó ITblog megírta) közösségi térré válik, nem pofázik bele aki nem ismerős, szórod szerte cimboráknak a jó tartalmakat, és pofonegyszerű meg gyors (mondjuk három klikk, de akkor már sokat mondtam). Úgyhogy drága cimborák, tessenek kipróbálni mert olyan nehezen lesz közösség abból hogy egyedül pofázok..
De ha már így, akkor megemlíteném, hogy nekem személy szerint bejönne a fülecskés rendszerezés az eddigieken túl a readerben, mert túl sok mindenre feliratkozva eléggé összehányt hatású most.

Nincsenek megjegyzések:

 

Free Blog Counter