2008. november 9., vasárnap

Tegnap kirándultunk New Forestbe, az egy hatalmas természetvédelmi terület Dél-Angliában, ami tele van vadpónikkal. Nagyon szép különben az egész, tökjó kis falvak-városok vannak benne, meg gyönyörű az erdő, és pónikon kívül van sok őz meg szarvas meg borz meg ilyesmik.


Mikor út mellett láttunk három lovat a bokrok között akkor leparkoltunk és elkezdtük becserkészni a vadat, menekültek, követtük őket sokáig, már épp fordultam volna vissza, mikor fordulás közben megláttam hogy tőlem két méternyire épp nyugodtan legelészett egy póni a csikójával, nem is sunyta hátra a fülét hogy félne, sőt mikor odamentem hozzá akkor közelebb jött, hagyta hogy simogassam, aztán szóltam a többieknek hogy fogtam egy lovat, és megetettük egy csomó almával meg körtével, jófej volt nagyon, egy idő után meg a csikó is hagyta magát megetetni.

Nincsenek megjegyzések:

 

Free Blog Counter