2008. október 18., szombat

Ja, azt eddig el is felejtettem írni, hogy keményen hummuszfüggő lettem, éppen próbálkozom a megalkotásával is, mert a bolti mennyiség állandóan egy perc alatt illan el, illetve hamár gasztro, minap csináltam meg életem első négy rúd bejglijét, három mákos és egy csokis típusút mert a mák kifogyott és mind utánpótlásért mind túróért el kellett volna vonszolni magam a város másik végén lévő lengyelboltba és hát hogy nem. A jelek alapján a cucc jól sikerült, maradék már nincsen, viszont meglepett hogy milyen egyszerű, azt hittem ez nagyobb kunszt azér.

Ápdét, nem jó ötlet rendetrakni addig amíg a füst elér a szobába. Mikor felkapartam az első próbálkozást úgydöntöttem feladni csak nem lehet majd a teljes csicseriborsókészletet felhasználja elképesztő mennyiségű, nemolyanízű cuccot állítottam elő. Tamás megette, de ez nem jelent sok mindent mert túl éhes volt. viszont mikor megéheztem azért megbarátkoztam vele magam is. Hát még kell szerelni a fűszerezésen meg mindenen az tuti

Nincsenek megjegyzések:

 

Free Blog Counter