2008. május 20., kedd

Voltam vasárnap londonban mert mégis, ha már ittfele, ugye, töltöttem soksok pénzt oyster kártyámra úgyhogy mostantól teljesen tudok közlekedni mindenfele bármikor majd ha ott esz a fene, megnéztem hogy hűdenagy óriáskerék, aztán london eyeba végül nem mentem bele mert tömeg meg amúgyis, ellenbenhogy mellette megszobort Dalíképek mondták hogy kiállítás (nem ám plakát, piha! jobban is nézett ki mondjuk), szóval akkor már bementem Dalí-Picasso dolgok nézni, Picasso a kutyát sem érdekelt, pedig voltak jócuccok ám. Illetve megnéztem a futóbolondokat a speaker's cornernél, hát próbálták fedobni a műsort, az egyik úriember felturbózta a kislétráját egy ráfüggesztett felfújható földgömbbel, másik szarvval ékesített baseballsapkában nyomta, meg volt egy ilyen kis szerencsétlen srác egy nagy táblát szorongatva, amin tudatta a világgal, hogy nem akar semmit, csak nem akadt jobb dolga.

Nincsenek megjegyzések:

 

Free Blog Counter