2008. május 26., hétfő

Váháá, dejó, Zsófia cimbora alig két hét múlva itt tölt egy hosszúhétvégét, mulatunk majd londonban meg itt a terv szerint, leteszteljük hogy oxfordi vagy brüsszeli írkocsma jobb-e, meg minden. Illetőleg az is milyenjó, hogy apám megvette a laptopot amire félretettem pénzt, szerintem először nem költöttem el minden bevételemet azonnal, és így magyarbillentyűzetes meg minden, apám meg visszakapja amit eddig bitoroltam majd ha jönnek és rendezzük az üzletet. Holnap bank holiday van, ami nemtudom mitől van így nevezve de ha jól vettem ki csak annyit jelent hogy munkaszünetinap, és viszonylag gyakran tartanak ilyet, emiatt nyelviskola nincs most, Artúr meg nagymamánál van csütörtökig, szóval lazahét lesz ez. Hatodikán meg már jön Zsófi. Mennyirejó :)

Nincsenek megjegyzések:

 

Free Blog Counter