2008. május 17., szombat

Ma mélyen szerelembe estem egy borral, ittam én eddig is amit elémtettek, de ez valami hihetelenülhűdejó, nem lehet elmondani, annyira túl van mindenen, pedig eléggé nem kannással itattak a háziak, a neve ennek a csodának az hogy Dead Arm. d'Arenberg 'The Dead Arm' Shiraz 2005. itt van e. ő az. ausztriai, a neve meg egy szőlőbetegség, amitől elhal az szőlő nagy része, ilyenkor a többit általában kiírtják és ültetnek újat. de pár helyen meghagyták ilyen foghíjasnak, és nem tudom hogyan de azon olyan cucc van amilyen nincsen is. Nem akartam meginni mert akkor nem marad mibe beleszaglászni. Olyan beleszagolni, hogy fel akarsz öltözni bele, viselni magadon. nem, nem borítottam a hajamra. és még van. egy kicsi, meg öt bontatlan. és lehet hogy megnézem ezt a linkelt üzletet, ami az utca végén van, mégiscsak először van kedvenc borom :))

Nincsenek megjegyzések:

 

Free Blog Counter