2008. április 5., szombat

Az a baj, hogy hülye konfliktuskerülő vagyok és mert elfelejtettem hogy lesz ma cucc amire akarok menni és lebeszéltem egy városnézést (könyörgöm, a belváros mind a tizenöt utcáját végigjártam már huszonhatszor),inkább kihagytam a beszélgetést és elmentem iskolatársleánnyal, a másik baj meg az, hogy mindig azt hiszem hogy aki nevetgél a hülye történeteimen az hülyének néz vagy furcsa humora van, de nem, a hölgy három óra caplatás után említette meg hogy ehehe, amúgy egy rohatt szavamat se érti mert nem tőmondatokban beszélek, megpróbáltam elmagyarázni hogy akkor éppen mit meséltem, de egyszerűsítettel se jutottunk előrébb, hát bazeg, ezek hogy élnek túl, dolgozik itt meg minden, gyógyszertárban, még nem halt meg senki? és ha jól tippelem meg van győződve arról hogy barátok vagyunk egy városnézéstől, noigen, mert az ugye annyiból áll. ehhhh. a világ hibája hogy antiszociális vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

 

Free Blog Counter